Saio honetan, ¿A qué llamamos Curriculum? irakurgaia landu dugu gelan. Honela, Curriculuma ulertzeko 3 modu daudela ikasi dut: Curriculuma eduki bezala, planifikazio bezala eta modu interaktibo bezala.
Curriculuma eduki bezala ulertzeari dagokionez, hainbat autoreen iritziz, Curriculumak hezkuntzaren edukiei egiten dio erreferentzia. Curriculuma planifikazio bezala ulertuta, Curriculum itxia dela esan daiteke. Dena dago mailakatuta, urtero eman beharrekoa zehaztuta, denbora jakin batean egin beharra... Honek irakasleari ziurtasun bat ematen dio, baina beste aldetik, askatasuna mugatua du. Curriculuma modu interaktiboan ulertuta, ikaslea aktiboa da, bere ikaskuntzaren protagonista. Hau berriz, ez da itxia, eta sormenari lekua uzten dio. Honetaz gain, kontuan hartzen dira haurren interesak eta parte-hartzea sustatzen da.
Honako hau da orain aipatutako artikulua:
https://mail.google.com/mail/u/1/#inbox/FMfcgxwCgCMtLjRdNRMJGnjVqjDsxzMQ?projector=1&messagePartId=0.1
No hay comentarios:
Publicar un comentario